23 شهریور؛اختتامیه چهارمین جشنواره سراسری نشریه نگاری رضوی

مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره نشریه نگاری کاغذی و الکترونیکی رضوی 23 شهریور ماه با معرفی آثار برتر در تبریز برگزارخواهد شد.

 به گزارش روابط عمومی کانون  پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی این جشنواره از مجموعه برنامه‌های یازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) و به میزبانی استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

اشاعه و ترویج فرهنگ و معارف رضوی،تولید نشریات فرهنگی و هنری مرتبط با مفاهیم رضوی،هدایت کودکان و نوجوانان به استفاده صحیح از فضای مجازی و شناسایی وتشویق کودکان و نوجوانان به فعالیت‌های گروهی در زمینه نشریه نگاری از مهمترین اهداف این جشنواره سراسری عنوان شده است.

کودکان و نوجوانان10 تا 17 سال تا 31 مرداد ماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را برای داوری و شرکت در جشنواره ارسال نمایند. خاطرات زیارت،سیره عملی امام رضا (ع)و تاثیر آن در رفتار اجتماعی و سبک زندگی مردم و نیز جایگاه امام رضا(ع) در فرهنگ ایرانیان از جمله موضوعات این جشنواره است.محمد حسین دیزجی،زهراء اطهری و فریبا برادر حکیم زاده داوران این جشنواره هستند و کار داوری آثار را از اوایل شهریور ماه آغاز خواهند کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت متن کامل  فراخوان، پوستر و آگاهی از  نحوه‌ی ارسال  به  وب سایت kanoongognoos.irمراجعه نمایند.

 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسوولیت کارگروه کودک و نوجوان یازدهمین دوره‌ی جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) و 16 عنوان جشنواره آن را بر عهده دارد  که یکی از موضوعات آن با عنوان نشریه نگاری کاغذی و الکترونیکی به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار می شود.