860 نفر در جشنواره مشاعره و شعر خوانی رضوی ثبت نام کردند

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران گفت: تا کنون 860 نفر علاقمند به مشاعره در جشنواره مشاعره و شعر خوانی رضوی ثبت نام کردند.<BR>

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، قاسم عزیزاده گرجی در جلسه هماهنگی جشنواره مشاعره و شعر خوانی رضوی با تاکید بر رشد روز افزون علاقمندان جهت شرکت در این جشنواره خواستار دقت نظر داوران در گزینش افراد منتخب شد.
وی با بیان اینکه دور دوم داوری مرحله ی مقدماتی نیز آغاز شده است، افزود: ارتباط مستمر دبیرخانه با داوران مرحله ی مقدماتی در جهت دریافت نظرات آنان می تواند به کیفی سازی و برنامه ریزی جشنواره کمک نماید.
دبیر جشنواره مشاعره و شعر خوانی رضوی با تاکید بر آموزه های دینی تصریح کرد: آرامشی که از خدمت به دین و کسب فرامین دینی حاصل می شود، مسئله ی مهمی در تزکیه ی نفس و خود سازی است.
گرجی نگاه کارکنان کانون مازندران را به جشنواره رضوی فراتر از نگاه اداری و سازمانی عنوان کرد و خاطر نشان کرد: همکاران کانون با رویکردی الهی در این جشنواره فعالیت دارند که این خود مهمترین توفیق است.
گفتنی است: زمان ثبت نام در این جشنواره تا 15 مرداد تمدید شده است و دبیرخانه ی جشنواره نیز داوری مرحله ی مقدماتی را با حضور 8 داور  و در دو مرحله در بخش مشاعره آغاز نموده است.
این گزارش می افزاید: علاقمندانی که جدیدا ثبت نام نموده اند در مرحله ی دوم مورد ارزیابی داوران قرار خواهند گرفت تا در نهایت، مجموع برگزیدگان مرحله ی اول و دوم در مرحله ی نهایی مورد ارزیابی قرار گیرند.
جشنواره ملی مشاعره و شعر خوانی رضوی 23 شهریور در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران برگزار می شود.