زمان شرکت در مرحله‌ی دوم سومین جشنواره‌ی بین‌المللی کتاب‌خوانی الکترونیکی اعلام شد

تاریخ شرکت در مرحله دوم سومین جشنواره‌ی کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان اعلام شد.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دبیر سومین جشنواره کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی گفت: مرحله‌ی دوم مسابقه‌ی کتاب خوانی الکترونیکی رضوی یکم تا هشتم شهریور ماه 1392 برگزار می‌شود.
عبدالنبی شاکریان با اعلام این خبر از کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این مسابقه خواست با مراجعه به سایت مسابقه به نشانی book.kanoonrazavi.ir وارد شده و با درج کد ملی و رمز اختصاصی از امتیاز کسب شده‌ی خود مطلع شوند و در صورت کسب امتیاز لازم در مرحله دوم این جشنواره شرکت کرده و به سؤالات این مرحله پاسخ دهند.
شاکریان درباره‌ی روش شرکت در مرحله دوم این مسابقه توضیح داد: علاقه‌مندان شرکت در سومین جشنواره کتاب خوانی الکترونیکی رضوی جهت شرکت در این بخش می‌بایست ابتدا به سایت book.kanoonrazavi.irوارد شوند و سپس کد ملی خود و رمز خواسته شده را تایپ کرده و بر روی آیکون ورود کلیک کنند در ادامه در صورتی که مجاز به شرکت در مرحله‌ی دوم باشند پیام برای آن‌ها ظاهر خواهد شد و می‌توانند با کلیک بر لینک گروه سنی خود به سؤالات مرحله دوم پاسخ دهند.
وی یادآوری کرد: در سومین جشنواره کتاب خوانی الکترونیکی رضوی کانون، کودکان و نوجوانان به چهار گروه سنی «ب» (اول، دوم و سوم دبستان)، «ج» (چهارم و پنجم دبستان)، «د» (ششم دبستان و دوره راهنمایی) و «ه» (سال‌های دبیرستان) تقسیم شده‌اند که برای هر گروه سنی کتاب و سؤالی جداگانه انتخاب شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه این کتاب‌ها و پاسخ به سؤالات آن در این جشنواره شرکت کنند.
وی پیرامون کتاب‌های این مسابقه گفت: برای کودکان و نوجوانان اول، دوم و سوم دبستان کتاب «مار و گنجشک (قصه‌هایی از زندگی امام رضا) ع» نوشته مسلم ناصری، چهارم و پنجم دبستان «رضا جان خوش آمدی!» نوشته مجید ملّا محمدی، ششم دبستان و دوره راهنمایی «ماه غریب من» مجید ملّا محمدی و سال‌های دبیرستان «مناظرات تاریخی امام رضا (ع)» نوشته آیت الله ناصر مکارم شیرازی که همگی از انتشارات «به نشر» آستان قدس رضوی هستند انتخاب شده‌اند.
دبیر سومین جشنواره‌ی کتاب خوانی امام رضا (ع) درباره تعداد برگزیدگان و محل برگزاری اختتامیه این جشنواره توضیح داد: مراسم پایانی این جشنواره 18 شهریور ماه 1392 در شهر اهواز برگزار خواهد شد و برگزیدگان اول هر گروه سنی، تندیس جشنواره، لوح تقدیر و کمک هزینه سفر زیارتی و برگزیده دوم تا سوم هر گروه سنی نیز، لوح تقدیر و کمک هزینه سفر زیارتی دریافت خواهند کرد.
گفتنی است: اسامی برگزیدگان نهایی این مسابقه همچنین از طریق پایگاه خبری کانون کشور (www.kanoonnews.ir سایت خبری استان خوزستان (khozestan.kanoonnews.ir) و سایت مسابقه (book.kanoonrazavi.ir) اعلام خواهد شد.