کد خبر: 220571
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۳
بازدید 2236
حضور چشم‌گیر اعضای ادبی کانون استان یزد در جشنواره‌های ادبی رضوی

اعضای ادبی مراکز فرهنگی هنری کانون استان یزد در چهار جشنواره‌ی داستان‌ کوتاه، شعر، خاطرات زیارت، شعرخوانی و مشاعره رضوی حضوری چشم‌گیر داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان یزد، کارشناس ادبی کانون استان با اعلام این خبر افزود: امسال چهار جشنواره‌ی داستان‌ کوتاه، شعر، خاطرات زیارت، شعرخوانی و مشاعره رضوی به یازدهمین دوره‌ی جشنواره‌ی بین‌المللی امام‌ رضا(ع) پیوسته است که اعضای مراکز کانون استان با حضور فعال در این جشنواره‌ها، ارادات خود را به امام مهربانی‌ها نشان دادند.
فاطمه احمدزاده با بیان این‌که تاکنون آثار جشنواره‌‌های شعر، داستان و خاطرات زیارت از استان به دبیرخانه‌های مربوطه ارسال شده است، ادامه داد: 52 اثر شعر، 45 اثر خاطره، 81 اثر داستان کوتاه برای ارسال به دبیرخانه‌های آن انتخاب و ارسال شدند. همچنین 50 نفر از اعضای مراکزکانون استان نیز برای شرکت در مسابقه‌ی مشاعره‌ی رضوی اعلام آمادگی کرده‌اند.
وی در خصوص جشنواره‌ی شعرخوانی رضوی تصریح کرد: طبق زمان‌بندی این جشنواره، شعرهای رضوی منتخب دبیرخانه‌ی جشنواره‌ی شعرخوانی رضوی به مراکز ارسال شد که درادامه شعرخوانی اعضای مراکز فرهنگی هنری شماره‌ی یک، سه، چهار و مجتمع در مرکز استان با همکاری واحد سمعی بصری به شکل صوتی و تصویری ضبط شد. این در حالی است که مربیان مراکز فرهنگی هنری شهرستان‌ها نیز در حال ضبط شعرخوانی اعضای خود به صورت صوتی و تصویری هستند.
احمدزاده اظهار امیدواری کرد: امیدواریم، بخشی از آثار ارسالی به این جشنواره‌ها موفق به کسب رتبه شود و اگر این توفیق حاصل نشد، تلاش ما عرض ارادت به پیشگاه امام رضا(ع) است که انشاءالله مورد قبول ایشان قرار بگیرد.