کد خبر: 220655
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۹
بازدید 2245
استقبال چشم گیر از جشنواره امام رضا(ع) در استان فارس

اعضاء و مربیان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس استقبال بسیار خوبی از جشنواره های رضوی به عمل آوردند.

مجتبی حق پرست مدیر کل کانون فارس گفت: جشنواره های رضوی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ و معارف رضوی، فراهم نمودن زمینه ی پرورش خلاقیت کودکان و نوجوانان و آشنایی با سیره ی عملی امام رضا(ع) برگزار می شود و حضور فعال اعضاء و مربیان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس در جشنواره های شعر خوانی رضوی، داستان کوتاه رضوی، خاطره نویسی رضوی، شعر رضوی، نمایشنامه خوانی رضوی، پژوهش های رضوی، قصه گویی رضوی، یک تصویر از یک حدیث رضوی و... نشان از ولایت مدار بودن مربیان و اعضاء خوب مراکز فرهنگی هنری کانون فارس دارد.           حق پرست همچنین به میزبانی اداره کل کانون فارس در بخش پویانمایی رضوی ویژه کودکان و نوجوانان اشاره کرد و افزود: دبیرخانه ی اولین جشنواره پویانمایی رضوی در اداره کل کانون فارس آغاز به کار کرده است و آثار رسیده به دبیرخانه در دو بخش انیمیشن و پوستر در حال بررسی است.
وی مهلت ارسال آثار پویانمایی به جشنواره را 21/5/92 عنوان کرد و گفت: تاریخ برگزاری جشنواره و معرفی آثار برگزیده 20/6/92 خواهد بود که همزمان نمایشگاه واکران آثار برگزیده در سالن شهید دستغیب حرم مطهر  احمد بن موسی(ع) از 20/6/92 لغایت 25/6/92 برگزار می شود.