اعلام اسامی منتخبان  مرحله اول " نخستین جشنواره پرده‌خوانی رضوی"

اسامی برگزیدگان مرحله اول نخستین جشنواره پرده‌خوانی رضوی همزمان با عید سعید فطر اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی استان راضیه باباخانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان رضوی بابیان این خبر گفت:با عنایت به نو بودن این فعالیت و جشنواره در حوزه کودک و نوجوان و به ضرورت تشویق و تقویت هنرمندان این هنر ارزشمند دینی ایرانی و اسلامی، هیئت داوران ضمن تشکر از همه گروه‌های شرکت کننده ،پس از بررسی‌های دقیق و انتخاب آثار برتر و شایسته تقدیر، اسامی حدود 30 درصد از شرکت کنندگان کل استان‌ها دربخش رقابتی و غیر رقابتی را که درحدود42 گروه می‌شود در مرحله اول اعلام کرد.
دبیر نخستین جشنواره پرده‌خوانی رضوی ادامه داد:بر اساس مصوبات دبیرخانه جشنواره در مرحله بعدی ودر دو بخش " رقابتی " و "غیر رقابتی" اسامی برگزیدگان نهایی جهت حضور و اجرای برنامه در جشنواره همزمان با دهه کرامت در مشهد اعلام می‌شود.
باباخانی گفت: باتوجه به اینکههنرمندان استان خراسان رضوی در نخستین جشنواره پرده‌خوانی رضوی با ارائه آثار متنوع در سطوح مختلف بزرگسالان و نوجوانان که حدود50 درصد کل آثار راشامل می‌شود حضوری فعال داشته‌اند جشنواره استانی پرده خوانی نیز درخراسان رضوی برگزار می‌شود.
گفتنی است مرحله نهایی جشنواره همزمان با دهه کرامت درتاریخ 18 شهریورماه به میزبانی مشهد با حضور8گروه برگزیده برگزار می‌شود.
علاقه مندان برای کسب اطلاع از اسامی برگزیدگان مرحله اول جشنواره می‌توانند به سایت تماشا به آدرس اینترنتیwww.kpf-khr.ir/namayesh مراجعه کنند.