اعضای کانون پرورش فکری مازندران در تکاپوی جشنواره های رضوی /یک هزار و 676  اثر تا کنون آماده ارایه در جشنواره اند

مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری مازندران از آمادگی خود جهت شرکت در جشنواره های رضوی خبر دادند.<BR>

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، مراکز فرهنگی و هنری این کانون با اعلام آمادگی خود نسبت به حضور در جشنواره های 16 گانه رضوی در کانون و نیز سایر جشنواره های رضوی ، این روزها در حال فعالیت و تمرین هستند.
بر این اساس طبق آمار موجود تا کنون یک هزار و 676  اثر فرهنگی، هنری و ادبی توسط اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون مازندران و مربیان آن در جشنواره های رضوی شرکت خواهند کرد.
گفتنی است: این آثار در رشته های شعر رضوی، خاطرات زیارت، پرده خوانی رضوی ، نمایشنامه خوانی رضوی ، داستان کوتاه رضوی ، نامه ای به امام رضا(ع)، قصه گویی رضوی ،ادبیات کودک ونوجوان رضوی ، یک تصویر از یک حدیث رضوی، مشاعره رضوی، نشریه نگاری کاغذی رضوی ، شعر خوانی رضوی ، نماد ها و نشانه های رضوی ، کتابخوانی رضوی ، کتابسازی رضوی و همچنین پژوهش رضوی می باشد.
لازم به ذکر است کانون پرورش فکری مازندران تا کنون سه دوره متوالی مجری برگزاری جشنواره بین المللی قصه گویی رضوی بوده است و امسال نیز همزمان با یازدهمین دوره ی برگزاری سراسری جشنواره های رضوی کشور، جشنواره مشاعره و شعر خوانی رضوی را در استان مازندران میزبانی می نماید.
این گزارش می افزاید، دبیرخانه جشنواره مشاعره و شعر خوانی رضوی تا کنون از ارسال هزار یکصدو 42 اثر به این دبیرخانه خبر داد و افزود: داوری مرحله ی مقدماتی نیز در حال انجام است.