گروه های سرود ایلام خود را برای رقابت در جشنواره رضوی آماده کردند

گروه های سرود مرکز فرهنگی هنری شماره دو ایلام و مرکز فرهنگی هنری شهرستان ایوان به عنوان برگزیده های استانی به استان میزبان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام ،در راستای حضور در جشنواره رضوی کشور به میزبانی استان یزد، مراکز فرهنگی هنری  کانون ایلام با آماده کردن سرودهایی با مضمون زندگی و شخصیت امام رضا علیه السلام هنر خود را در این زمینه به رقابت گذاشتند که در بخش استانی آن گروه های سرود مرکز فرهنگی هنری شماره دو ایلام و مرکز فرهنگی هنری شهرستان ایوان به عنوان برگزیده های استانی  به استان میزبان معرفی شدند تا توانایی خود را در رقابت با گروههای سرود مراکز کشور محک بزنند.

کانون ایلام با ارائه آثار فرهنگی هنری ادبی ویژه ای با موضوع امام رضا علیه السلام در تمامی جشنواره های رضوی کشور با شرکت دادن گروه های مختلف حضور داشته و تاکنون نیز آثار بسیاری در این زمینه در کانون ایلام تولید شده است.

بیست و دو مرکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان ایلام به صورت ثابت، سیار و پستی برای بچه های ایلامی فعالیت فرهنگی ادبی هنری مذهبی و دینی ارایه می دهند که در این بین معرفی شخصیت و زندگی ائمه و معصومین به مخاطبان خود از اصلی ترین فعالیت هایش به شمار می آید که به شیوه های مختلف آن را ارائه می دهد.