شرکت 100 قصه‌گوی خراسان جنوبی در چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی

مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی، به روایت قصه‌های زندگی امام رضا (علیه السلام) پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، عبدالرضا صمدی با اعلام این خبر گفت: مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری استان خراسان جنوبی هم‌چون سال‌های گذشته با حضور در 16 جشنواره رضوی از سری برنامه‌های یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (علیه السلام)  نشان دادند از محبان و اردتمندان به آقا علی ابن موسی الرضا هستند.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با بیان این که 100 قصه‌گوی خراسان جنوبی در این جشنواره شرکت کردند، اضافه کرد:  23 نفر از مربیان کانون، 54 عضو نوجوان و 23 نفر از قصه‌گویان در بخش آزاد با موضوعاتی هم‌چون معجزات آن حضرت ،خاطرات وآداب زیارت، جایگاه امام رضا (علیه السلام) در فرهنگ ایرانیان در مراکز فرهنگی هنری به قصه‌گویی پرداختند.
صمدی در ادامه توضیح داد: مرحله نخست داوری قصه‌ها در بخش کارشناسی فرهنگی انجام  شد و در نهایت 48 قصه در قالب لوح فشرده برای  شرکت در چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی رضوی ارسال شد.
مدیر کل کانون استان در پایان یاد آور شد: چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی رضوی با هدف اشاعه‌ و ترویج فرهنگ و معارف رضوی، افزایش شناخت مخاطبان نسبت به سیره‌ی عملی امام رضا(علیه السلام) به واسطه‌ی قصه‌گویی، ارتقای قصه‌گویان و دستیابی به روش‌های جذاب در زمینه‌ی قصه‌گویی مذهبی و شناسایی متون مناسب برای قصه‌گویی رضوی به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان اصفهان در حال برگزاری است.
قرار است نفرات برتر چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی شهریور ماه 1392 هم‌زمان با دهه کرامت معرفی شوند.