رونمایی از کتاب" مقتدای عشق"  در تبریز همزمان با سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)

مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران با کودکان و نوجوانان در مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز برگزار و از کتاب" مقتدای عشق" رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی کتاب مقتدای عشق مشتمل بر دلنوشته های زیبای کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون خطاب به حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.

بیش از 120دلنوشته از بین نزدیک به 300 اثر رسیده به واحد آفرینش های ادبی کانون استان در این کتاب چاپ شده است.این کتاب به اهتمام حجت الاسلام جواد لطف اله پور مدیرکل کانون منتشر شده است.گفتنی است در این مراسم 10 نفر از کودکان و نوجوانان به قرائت قطعه ادبی خود که در این کتاب چاپ رسیده است پرداختند.

در این مراسم حجت الاسلام لطف اله پور مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی ضمن تبریک عید نیمه شعبان و سالروز میلاد حضرت مهدی(عج) با اشاره دوران کودکی و نوجوانی و جوانی حضرت امام خمینی(ره) آن را الگویی شایسته برای تربیت نسلی متعهد برای فردای جامعه اسلامی عنوان کرد.

رضا کهولی مخترع جوان برتر ایران و جهان که در سال های گذشته از اعضای قدیمی کانون شهرستان هشترود بود نیز در سخنانی از کودکان و نوجوانان خواست با تقویت اعتماد به نفس  جمله "ما میتوانیم" را تحقق بخشند.وی با اشاره به اهمیت فعالیت های کانون تاکید کرد به یقین در آینده نیز از بین اعضای کانون، افراد نخبه جامعه معرفی خواهند شد.

تجلیل از محمد شکری فرد شاعر جوان استان، اجرای دو سرود توسط اعضای مرکز شماره 5 کانون تبریز، پخش نماهنگی در خصوص امام خمینی(ره) و معرفی شخصیت و مبارزات مقام معظم رهبری از دیگر برنامه های این مراسم بود.

مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برنامه های متنوعی را در بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) برگزار می کنند.

گزارش تصویری این مراسم را اینجا مشاهده نمایید.