"گروفالو" مورد استقبال کودکان البرز قرار گرفت

<BR> نمایش "گروفالو" در اولین روز حضورش در البرز مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.<BR>

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز تریلی سیار کانون که صبح امروز وارد استان البرز شده بود اولین نمایش خود را برای کودکان و خانواده های حاضر در کانون امام علی (ع) اجرا کرد .
نمایش ((گروفالو)) به کارگردانی آرش شریف زاده و با بازیگری آرش شریف زاده ،خشایار پیر علی ،سعید حاج حیدری و مصطفی دارابی برداشتی است از کتاب ((گروفالو)) نوشته جولیا دونالدسون که توسط بهرام جلالی پور بازنویسی شده است .
این نمایش  داستان موش کوچولوی خیال بافی را روایت می کند که پس از این که در خیالاتش با پدر بزرگش ملاقات می کند راه درست استفاده کردن از تخیلات و تفکر و مبارزه با ترس هایش  را یاد می گیرد.
به گفته شریف زاده این نمایش علاوه بر صحبت با کودکان،پیام هایی را نیز برای بزرگتر ها در دل خود دارد و از آنان می خواهد که فضا و شرایط مناسب خیال پردازی و راه های درست استفاده از تخیلات را به کودکانشان بیاموزند.
 ((کروفالو)) در اولین اجرای خود که با حضور معاون و کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری البرزوجمعی از  مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان البرزو کودکان البرزی و خانواده های آنان در کانون امام علی (ع) ، برگزار شد،مورد استقبال کودکان قرار گرفت .
لازم به توضیح است که این نمایش  که با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان البرز و سازمان فرهنگی،وزشی شهرداری کرج،اجرا شده است ،در روز دوشنبه 22 تیر ماه از ساعت 30/21 تا 23 در پارک خانواده اجرا خواهد شد .
هم چنین کانون فردوس صبح روز سه شنبه 23 تیر و پارک بوستان شب سه شنبه پذیرای گروفالو خواهند بود و بالاخره گروفالو روز چهار شنبه پس از اجرای نمایش در ساوجبلاغ کانون کوثر در نوبت صبح و پارک تندرستی فردیس در نوبت شبانه،استان البرز را ترک خواهد کرد .