آمادگی شهرداری تبریز برای مشارکت در اجرای برنامه های « هفته ملی کودک »

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز بر آمادگی شهرداری در اجرای برنامه های هفته ملی کودک تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی  معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز به نقش موثر کانون در فرهنگ سازی در میان کودکان و نوجوانان اشاره و خواستار همکاری کانون در جهت ارتقاء کیفیت آموزهای شهروندی شد.
وی موضوع ، ترافیک، مدیریت پسماند، فضای سبز، پیشگیری و ایمنی را از مواردی برشمرد که کانون می تواند وارد آموزش آن به کودکان و نوجوانان شود.
حجت الاسلام حمیدی با بیان این مطلب که هزینه پیشگیری از اتفاقات، بسیار پایین تر از حل آن است بر نقش کلیدی کانون در ارتقاء آموزش کودکان و نوجوانان تاکید  کرده و خواستار استفاده کانون از  امکانات فرهنگسراهای شهرداری و ظرفیت های شهرداری در جهت اجرای برنامه هایی با اهداف مشترک شد.
وی حمایت از اجرای هرچه بهتر برنامه های « هفته ملی کودک » را اعلام و شعار « دنیا با لبخند کودکان زیباست » را مناسب به نیاز کودکان و نوجوانان و جامعه دانسته و از حسن انتخاب شعار هفته ملی کودک تمجید کرد.
یوسف زاده سرپرست کانون استان در ابتدای جلسه ضمن ارائه برنامه های هفته ملی کودک و نامگذاری روزهای مختلف آن توجه به کودکان و  نوجوانان و فرهنگ سازی از این رده سنی را پایدار و مطلوب توصیف کرد.
سرپرست کانون استان با اشاره با آغاز مراحل اجرایی کتابخانه فراگیر کانون خواستار توجه ویژه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری به این کتابخانه شد و از همکاری شهرداری منطقه 4 تبریز در مناسب سازی این مرکز تشکر کرد.
هادی یوسف زاده با تاکید بر تلاش کانون در برگزاری گسترده هفته ملی کودک در مراکز استان خواهان مساعدت شهرداری در اطلاع رسانی و تبلیغات شهری شد و بر لزوم امضای تفاهم نامه جهت همکاری بیشتر با معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تاکید کرد که با استقبال حجت الاسلام حمیدی مواجه شد.
هفته ملی کودک از 15 تا 21 مهرماه در سراسر کشور با شعار « دنیا با لبخند کودکان زیباست » برگزار می شود.