کانون و اداره کل زندان‌های آذربایجان شرقی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

تفاهم نامه همکاری اداری کل کانون و زندان‌های استان آذربایجان شرقی با هدف توسعه و تعمیق فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی به امضاء مدیران کل این دو سازمان رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در جلسه‌ای که به همین منظور در اداره‌ کل زندان‌های استان برگزار‌شد، مدیران کل این دو سازمان تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.

بنی‌هاشمی مدیر کل زندان‌ها و یوسف‌زاده مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان استفاده از ظرفیت‌های متقابل این دو سازمان و ارتقاء سطح فرهنگی و تربیتی مخاطبان را مهمترین اهداف امضاء این تفاهم نامه مکاری اعلام کردند.

ارائه خدمات فرهنگی هنری و ادبی برای نوجوانان کانون اصلاح و تربیت در قالب کتابخانه سیار و اجرای فعالیت‌های متنوع توسط مربیان کانون، اجرای مسابقات فرهنگی، هنری، تجهیز کتابخانه‌ها و نیز برگزاری کارگاه‌ها و اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری برای فرزندان زندانیان و اجرای پروژه‌های تحقیقی از جمله محورهای مهم این تفاهم‌نامه است.

ضمن آنکه اداره کل زندان‌های استان نیز همکاری و هماهنگی‌های لازم را در اجرای این فعالیت‌ها و برنامه‌ها به عمل خواهد آورد.

ایجاد بستر لازم برای کاهش آسیب‌های اجتماعی از طریق توسعه و تعمیق فعالیت‌هعای فرهنگی از دیگر اهداف مهم این تفاهم‌نامه است که با امضای مدیران کل این دو سازمان مراحل اجرایی آن آغاز می‌شود.