هفته ملی کودک 1395 با رویکرد عاشورایی برگزار می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان گفت: هفته ملی کودک امسال با توجه به هم‌زمان شدن با ایام سوگواری محرم حسینی با رویکردی عاشورایی در سراسر استان برپا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، غلامرضا شنبدی در جلسه هماهنگی اجرای برنامه‌های هفته ملی کودک که با حضور برخی از نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای دولتی و فعالان حوزه کودک و نوجوان در سالن جلسات اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برگزار شد با بیان این مطلب افزود: هفته ملی کودک امسال با توجه به هم‌زمان با ایام عاشورا و تاسوعای حسینی با شعار «کودکان تشنه‌اند...» برگزار خواهد شد و باید از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان در برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های این هفته در بالا بردن سطح کیفی آن استفاده شود.
وی با اشاره به آمادگی کانون در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این هفته در سراسر استان خوزستان از سازمان‌ها و نهادهای دولتی و فعالان حوزه کودک و نوجوان دعوت کرد تا در کنار یکدیگر با همراهی، همدلی و مشارکت در برگزاری نمایشگاه‌های هفته ملی کودک در مراکز کانون حضور یابند تا بتوانیم این هفته را به نحوی شایسته برای بچه‌های این خطه از ایران اسلامی برگزار کنیم.
شنبدی یادآور شد: روز جهانی کودک فرصتی مناسبی است که همه ما در هر سن و سالی که هستیم کودکی کنیم و کودک درون خود را بهتر بشناسیم و هم‌صدا با آینده‌سازان این مرز و بوم یک‌صدا فریاد امید، شادی، آگاهی، نشاط و سرزندگی جامعه و جهان را سر دهیم.
گفتنی است: برنامه‌های هفته ملی کودک امسال با شعار «کودکان تشنه‌اند...» و با رویکردی عاشورایی با مشارکت سازمان‌ها و نهادهای دولتی و فعالان حوزه کودک و نوجوان در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان برپا می‌شود.