آغاز اکران فیلم‌های ویژه کودک و نوجوان در تبریز

هادی یوسف‌زاده از آغاز اکران فیلم‌های ویژه کودک و نوجوان در مجتمع کانون تبریز همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی یوسف‌زاده با اشاره به اجرای طرح سراسری نمایش فیلم در سالن‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاکید کرد: این طرح در راستای سیاست‌های کانون و فراهم کردن فرصت اکران فیلم‌های ویژه کودک و نوجوان به اجرا درآمده است.

وی با بیان اینکه در حال  حاضر سالن سینمای مجتمع کانون تبریز به همین منظور اختصاص یافته، تصریح کرد: سئانس‌های قبل از ظهر اختصاص به دانش‌آموزان مدارس و سئانس‌های بعد از ظهر به خانواده‌ها اختصاص یافته و برای خانواده‌های کارکنان ادارات و سازمان‌ها نیز سئانس‌های ویژه در نظر گرفته شده‌است.

وی با بیان اینکه برخی از آثار شاخص سینمایی کانون به صورت ویژه پخش و با حضور هنرمندان و علاقه‌مندان سینما مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت، اظهار امیدواری کرد: اجرای این برنامه‌ها با استقبال علاقه‌مندان سینمای کودک و نوجوان به ویژه خانواده‌ها همراه شود.

مدیر کل کانون در عین حال تصریح کرد: امروز 15 آبان اکران فیلم‌های ویژه کودک و نوجوان همزمان با سراسر کشور در مجتمع تبریز آغاز و در روز‌های آینده نیز پذیرای علاقه‌مندان و مخاطبان این آثار خواهد بود.