با معرفی برترین های خود در تهران پایان یافت

شعله ایل بیگی‌پور با اثر «فانوس و فرنگیس» رتبه اول داستان رضوی را به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهار محال و بختیاری: فرزاد رحیمی از کسب رتبه نخست مسابقه داستان‌نویسی رضوی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون توسط شعله ایل بیگی‌پور مسئول مرکز فرهنگی هنری فارسان  با اثر «فانوس و فرنگیس» در این جشنواره خبر داد.
 
وی در این باره افزود: با توجه به معرفی برگزیدگان بخش داستان‌ جشنواره قصه‌گویی پیش از برگزاری جشنواره، در آیین اختتامیه جشنواره ضمن معرفی هیات داوران این بخش، از برگزیدگان بخش داستان نیز تقدیر شد. محسن هجری، طاهره ایبد و شهرام شفیعی اعضای هیات داوران بخش داستان این جشنواره بودند. داوران این بخش پس از ارزیابی 146 اثر کانونی و 107 داستان آزاد؛ شعله ایل بیگی‌پور با داستان «فانوس و فرنگیس»، ابراهیم باقری حمیدآبادی با داستان «تنوک»، هادی رضویان با داستان «ضامن آهو» و معصومه کریمی با داستان «ساعت‌هایی که بی تو گذشت»را به عنوان برگزیدگان این بخش از جشنواره معرفی کردند.

در آیین اختتامیه نوزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی علیرضا حاجیان‌زاده، مدیرعامل کانون و رییس این دوره از جشنواره سخنرانی کرد.
پخش نماهنگی از روند برگزاری جشنواره در روزهای برگزاری، اهدای لوح تقدیر به 11 مهمان خارجی حاضر در این جشنواره، معرفی داوران غیرایرانی جشنواره، معرفی هیات داوران بخش مقاله، داستان و بخش ملی و همچنین قصه‌گویی ماهانا آقاداوود، نوجوان قصه‌گو از استان اصفهان از دیگر بخش‌های این برنامه بود
گفتنی است نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی 27 بهمن تا 1 اسفند در مرکز ‌آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.