همکاری‌های مشترک کانون و معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری کلانشهر تبریز افزایش می‌یابد

در جلسه مشترک مدیر کل کانون استان و معاون حل و نقل و ترافیک شهرداری کلانشهر تبریز با گسترش همکاری‌های این دو نهاد توافق به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این دیدار هادی‌یوسف زاده با اشاره به فعالیت‌های مشترک کانون و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز تصریح کرد: زمینه گسترش این‌فعالیت‌ها مهیا گردیده و امیدواریم این فعالیت‌ها و برنامه‌ها از تاثیرگذاری بیش از پیش در رفع مشکلات فرهنگی در زمینه ترافیک  برخوردار باشد.

وی با بیان اینکه شهرک آموزش ترافیک ویژه کودکان و نوجوانان در مجتمع کانون تبریز همه ‌روزه میزبان جمعی از مخاطبان برای آموزش ترافیک است تاکید کرد: با توسعه فعالیت‌های این شهرک گام‌های مهمی در ارتقاء فرهنگ ترافیکی برداشته می شود.

مهدی یوسفی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز نیز در این دیدار با ابراز خوشحالی از همکاری‌های مشترک با کانون تصریح کرد: تربیت کودکان و نوجوانانی علاقه‌مند و فرهنگ‌پذیر در زمینه مسائل ترافیکی یقیناً مشکلات ترافیکی را در آینده حل خواهد کرد و سرمایه‌گذاری در  این زمینه از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

وی اظهار امیدواری کرد با افزایش شهرک‌های آموزشی در تبریز و همکاری مراکز کانون در این زمینه گام‌های مهمی در زمینه امکان تحقق اهداف مرتبط با فرهنگ ترافیک برداشته شود.

گفتنی است حضور فعال مراکز و مربیان کانون و تامین محتوای آموزشی و تولیدات فرهنگی هنری در زمینه آموزش ترافیک، ساخت پارک‌های جدید آموزش ترافیک و بازدید مستمر اعضای مراکز کانون از مرکز کنترل ترافیک تبریز از جمله موارد همکاری های مشترک کانون و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز خواهد بود.