استقبال از برنامه‌های کانون در اجتماع مردمی صیانت از حریم خانواده و هفته عفاف و حجاب

مراکز کانون آذربایجان شرقی در تبریز و شهرستان‌های استان با برپایی غرفه و حضور در اجتماع صیانت از حریم خانواده واجرای برنامه‌های ویژه، هفته عفاف و حجاب را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی برپایی غرفه کانون استان در اجتماع مردم تبریز، با استقبال خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان شرکت کننده در مراسم همراه بود.

کارگاه‌های هنری و ادب ی کانون دردیگر شهرهای استان نیز که به مناسبت هفته عفاف و حجاب برپا شده بود شاهد حضور کودکان و نوجوانان و اجرای فعالیت‌های متنوع ادبی و هنری بود.

مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت هفته عفاف و حجاب برنامه‌های مختلفی را در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برگزار کردند. معرفی و تقدیر از کودکان و نوجوانان نمونه در زمینه حجاب و عفاف، برگزاری مسابقه و تقدیر از برگزیدگان، برپایی نشست‌های تخصصی، آموزش احکام، پخش فیلم و کلیپ، بحث آزاد و ... از جمله این برنامه‌ها بود.

17 تا 24 تیرماه 96 هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده است و مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی برای برگزاری شایسته برنامه‌ها در این هفته برنامه‌‌های ویژه‌ای را اجرا کردند.

گزارش تصویری این برنامه‌ها رااینجا ببینید.