مشارکت کانون زبان ایران در برگزاری برنامه‌های آموزشی تبریز 2018

هادی یوسف‌زاده مدی کل کانون استان در جمع مدیر و مسئولان مراکز آموزشی کانون زبان ایران از مشارکت کانون زبان ایران در اجرای طرح تبریز 2018 خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی هادی یوسف‌زاده با تقدیر از تلاش مسئولان مراکز آموزشی ارتقای بیش از پیش جایگاه کانون زبان ایران برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به زبان‌آموزان را مورد تاکید قرارداد و اقدامات انجام شده و برنامه‌های مورد نظر برای تحقق این هدف را تشریح کرد.

مدیر کل کانون استان با اشاره به اقدامات و هماهنگی‌های انجام شده در‌خصوص برگزاری دوره‌های آموزش زبان ویژه تبریز 2018 تصریح کرد: این موضوع فرصت بسیار مهمی برای تبیین ظرفیت‌‌های کانون زبان برای شهروندان و مسئولان است.

یوسف‌زاده رضایت خانواده‌ها و زبان‌آموزان از فعالیت‌های کانون زبان را شرط مهم ارتقا و توسعه همه‌جانبه فعالیت‌های کانون زبان ایران عنوان کرد.

مدیر کل کانون استان توجه به مسائل رفاهی کارکنان و مدرسان کانون زبان را مورد تاکید قرارداد و تصریح کرد: علاوه ‌بر اقدامات انجام شده، برنامه‌های دیگری نیز در این راستا انجام خواهدشد.

در این جلسه رئوف‌کاظمی سرپرست کانون زبان استان نیز ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های جاری درخصوص مسائل اجرایی مراکز کانون زبان، نکاتی را بیان کرد.

ارائه نظرات مسئولان مراکز آموزشی دیگر برنامه‌های این جلسه بود.