انتشار فراخوان بیستمین جشنواره‌ی قصه‌گویی کانون سیستان و بلوچستان

قصه‌گویان و پژوهشگران عرصه‌ی قصه و داستان برای حضور در بیستمین جشنواره‌ی قصه‌گویی کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان دعوت شدند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان، فراخوان بیستمین جشنواره‌ی قصه‌گویی کانون استان منتشر شد.

این فراخوان در سه بخش قصه‌گویی، علمی و داستان نویسی رضوی پذیرای آثار علاقه‌مندان است که در بخش علمی برگزاری کارگاه‌ها، نشست‌های تخصصی و مقاله نویسی برای شرکت کنندگان تدارک دیده شده است.

در این دوره از جشنواره مربیان، شرکت کنندگان آزاد، اعضای نوجوان مراکز فرهنگی- هنری و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها می‌توانند آثار خود را ارایه کنند.

محورهای موضوعی بیستمین جشنواره‌ی قصه‌گویی شامل آموزشی- تربیتی، رضوی، ادبیات عامه و شاهنامه است که شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را در قالب لوح فشرده تا تاریخ 15 شهریورماه سال جاری به دبیرخانه‌ی استان واقع در زاهدان، بلوار جمهوری، روبه‌روی جمهوری 14، اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان ارسال کنند.

شرکت کنندگان در بخش داستان نویسی رضوی نیز تا 25 مهرماه فرصت ارایه‌ی آثار خود را به دبیرخانه دارند.

قابل ذکراست اختتامیه‌ی بخش قصه‌گویی روزهای 23 و 24 شهریورماه با حضور برگزیدگان این بخش در سالن سینمای مجتمع کانون استان برگزار خواهدشد.