اردوی فرا استانی نوجوانان مراکز کانون آذربایجان شرقی به کار خود پایان داد

مراسم اختتامیه اردوی اعضای پسر منتخب مراکز کانون استان در اردوگاه شهید مهدی‌زاده چالوس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این مراسم هادی یوسف‌زاده مدیر کل کانون استان با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های انجام شده در این اردوی پنج‌روزه تصریح کرد: اجرای کارگاه‌های هنری، ادبی و فرهنگی با موضوع « بازی، آب و طبیعت »، اجرای ویژه‌برنامه‌ شب شهادت حضرت جواد الائمه امام محمد تقی(ع) معرفی ویژگی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری تبریز در قالب طرح تبریز 2018 از جمله مهمترین برنامه‌های پیش‌بینی‌شده بود که در این اردو با موفقیت برگزار شد.

وی حفاظت از منابع طبیعی نظیر آب و جنگل و احیای بازی‌های بومی محلی را از جمله اهداف مهم این اردو ذکر و در عین حال تصریح کرد: درطول برگزاری این اردو تلاش کردیم با برپایی کارگاه‌های تخصصی فرهنگی، هنری و ادبی نوجوانان را با اهمیت این موضوعات آشنا کنیم.

در مراسم اختتامیه این اردو که همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد برنامه‌های متنوعی نظیر سرود ویژه‌ « آب »، برنامه طنز رادیو اردو اجرا و کلیپی از فعالیت‌ها و برنامه‌های ا ردو پخش شد.

تقدیر از نوجوانان شرکت کننده در اردو از دیگر برنامه‌های مراسم اختتامیه بود.

اردوی اعضای نوجوان منتخب مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی طی روز‌های 28 مرداد الی 1 شهریور با موضوع « بازی، آب و طبیعت » در اردوگاه شهید مهدی‌زاده چالوس برگزار شد.

گزارش تصویری برنامه اختتامیه اردو را اینجا مشاهده فرمایید.