آغاز داوری بخش حوزه‌ای بیستمین جشنواره‌ی بین المللی قصه گویی در سیستان و بلوچستان

داوران مرحله‌ی حوزه‌ای بیستمین جشنواره‌ی بین المللی قصه گویی در حال بررسی قصه‌های مربیان و اعضای مراکز فرهنگی- هنری هستند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان، داوران مرحله‌ی حوزه‌ای بیستمین جشنواره‌ی بین المللی قصه گویی در حال بررسی قصه‌های مربیان و اعضای مراکز فرهنگی- هنری هستند.

با توجه به ارسال فراخوان بیستمین جشنواره‌ی بین المللی قصه گویی به مراکز فرهنگی- هنری استان، مربیان و اعضای نوجوان برای حضور در این رویداد بزرگ اعلام آمادگی کردند، به طوری که استقبال قابل توجه اعضا نوید بخش روزهای روشن قصه گویی در آینده‌ی نسل پرورش یافتگان کانون است.

اعضای نوجوان مراکز فرهنگی- هنری استان با 135 قصه به مرحله‌ی حوزه‌ای گام  نهاده‌اند که پس از بازبینی این قصه‌ها 8 قصه به مرحله‌ی پایانی جشنواره‌ی استانی معرفی می‌شوند.

در بخش مربیان نیز همکاران با 35 قصه شرکت کرده‌اند که در پایان داوری، 15 قصه به بخش نهایی مرحله‌ی استانی راه پیدا می‌کنند و در روزهای 27 و 28 شهریور ماه جاری در اختتامیه‌ی مرحله‌ی استانی همراه با بخش اعضا و آزاد قصه‌گویی خواهند کرد.

قابل ذکر است در پایان مرحله‌ی استانی یک نفر از بخش اعضا و دو نفر نیز در بخش مربیان و گروه آزاد به مرحله‌ی کشوری معرفی خواهند شد.

گفتنی است محمد زارعی، همکار پیشکسوت، ام البنین کریمی، مربی- مسئول مرکز سراوان و طوبی سامانی فرد، مربی- مسئول مرکز بُنجار داوری قصه‌های این دوره از جشنواره را برعهده دارند.