آغاز رقابت قصه گویان سیستان و بلوچستان در مرحله‌ی استانی بیستمین جشنواره‌ی قصه گویی

بیستمین جشنواره‌ی قصه گویی با حضور برترین قصه گویان استان در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان کار خود را آغاز کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان، بیستمین جشنواره‌ی قصه گویی با حضور برترین قصه گویان استان در مجتمع کانون کار خود را آغاز کرد.

مدیرکل کانون استان در این باره گفت: در این جشنواره ۳۰ قصه گو در بخش‌های اعضا، مربیان، آزاد و پدر بزرگ و مادر بزرگ‌ها قصه گویی می‌کنند که در پایان ۶ نفر برگزیده خواهند شد.

معصومه هادی در ادامه افزود: در این مرحله ۸ نفر در بخش اعضا، ۱۷ نفر در بخش مربیان و ۲ نفر در بخش آزاد حضور دارند که در دو روز برای داوران و علاقه‌مندان قصه گویی می‌کنند.

دبیر بیستمین جشنواره‌ی قصه گویی استان سپس عنوان کرد: افتخار میزبانی از دو پدربزرگ و یک مادر بزرگ را در این دوره از جشنواره داریم و امیدواریم لحظه‌های پرباری در کنار این عزیزان و دیگر قصه گوها داشته باشیم.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ۴ نفر در بخش آزاد و مربیان، یک نفر در بخش پدربزرگ و مادر بزرگ‌ها و یک نفر نیز در بخش اعضا به مرحله‌ی منطقه‌ای معرفی خواهند شد.

گفتنی است داوری این جشنواره را محمد زارعی، همکار پیشکسوت کانون، ام البنین کریمی، مربی- مسئول مرکز سراوان، طوبی سامانی‌فرد، مربی- مسئول مرکز بُنجار و مرضیه رحمتی، مربی- مسئول مرکز شماره‌ی سه زاهدان بر عهده دارند.

قابل ذکر است در بخش فراگیر و رضوی نیز پس از داوری در بخش حوزه‌ای، اثری برای حضور در مرحله‌ی استانی معرفی نشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =