اختتامیه کلاسهای تابستانی مرکز قروه درجزین

اعضا کودک و نوجوان مرکز فرهنگی هنری قروه درجزین طی مراسمی با عنوان «خداحافظ تابستان» با تابستان 96 و لحظه‌های پر شور آن خداحافظی کردند و با روحیه ای تازه و سر شار از انرژی خود را برای ورود به ماه مهر و مهربانی و آغاز سال تحصیلی جدید آماده کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، این مراسم صبح روز پنجشنبه سی ام شهریورماه با حضور اعضا کودک و نوجوان شرکت کننده در کلاسهای اوقات فراغت کانون، والدین اعضا، مربیان فرهنگی هنری و ادبی کانون در سالن نمایش مرکز فرهنگی هنری قروه درجزین برگزار شد.

برنامه با تلاوت آیات قران کریم توسط ماهان خرقانی از اعضا کانون مرکز قروه آغاز شد. پس از همسرایی سرود ملی، مریم نوشاد قباد مسوول مرکز فرهنگی هنری قروه درگزین ضمن خوش آمدگویی از همه پدران و مادران برای همکاری خوب و صمیمانه آنها  که در طی برگزاری کلاسهای تابستانی با کانون داشتند تشکر و قدردانی کرد.

 وی گفت: « پایان کلاسهای تابستان به منزله پایان فعالیت‌های کانون نیست بلکه آغاز فصل تازه آموختن است.» او در ادامه از آنها خواست تا فرزندان خود را جهت حضور در کانون و استفاده از فعالیت‌های متنوع آن به ویژه کتابخوانی در طی سال تشویق نمایند.

نوشاد قباد همچنین فرا رسیدن 31 شهریور ماه و آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و نسبت به شهدای دفاع مقدس و شهدای حرم ادای احترام نمود و از کودکان و نوجوانان خواست تا همواره یاد و خاطره شهدا را گرامی بدارند و نسبت به خانواده های آنها همواره فروتن باشند. وی همچنین فرا رسیدن ماه  محرم و ایام سوگواری شهدای کربلا را به همه حاضرین تسلیت گفت. در ادامه از همه مربیان و کسانی که در برگزاری  هر چه بهتر کلاسهای اوقات فراغت تابستان 96 تلاش کردند سپاسگزاری نمود.

برنامه ادامه داشت با همخوانی سرود کانون و نمایش فیلم، گزارشی کوتاه از برنامه های متنوع کانون در تابستان 96. پس از آن عضو نوجوان مرکز، مریم سلطانی با قصة « لطفاَ چراغ ها را روشن بگذارید.» به معرفی فعالیت قصه گویی در کانون پرداخت.

در ادامه گروه موسیقی و سرود کانون با اجرای گروهی ترانه « ایران سرای امید» به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با همنوازی ویولون و سه تار توسط اعضای نوجوان و همنوازی ترانه های کودکانه با ساز بلز توسط اعضای کودک، مورد توجه و تشویق حاضرین قرار گرفت.

در بخش های بعدی برگزاری مسابقات متنوع ویژه اعضای کودک و نوجوان فضای شاد و صمیمی را ایجاد نمود.

بخش پایانی مراسم به اهدای جوایز به مادران قصه‌گوی شرکت کننده در جشن قصه ی پدربزرگها و مادربزرگها، مربیان فرهنگی هنری و ادبی فعال در کلاسهای تابستانی مرکز، اعضا برگزیده و فعال  و با اخلاق و اعضا شایسته دریافت لوح سطح نیز در رشته های مختلف هنری ؛ موسیقی، خوشنویسی، ادبی، نقاشی و طراحی نیز معرفی شده و لوح های خود را دریافت کردند.

نمایشگاه آثار هنری اعضا، ایستگاه نقاشی چهره با هنرمندی اعضای نوجوان کلاس طراحی از برنامه های جانبی مراسم اختتامیه بود که مورد توجه بازدید کنندگان قرار گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =