کد خبر: 272314
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
بازدید 425
 مجله «هنگامه» توسط اداره کل کانون فارس منتشر شد

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس گفت: برای اولین بار فصلنامه فرهنگی، هنری و ادبی هنگامه در تابستان جاری توسط اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس انتشار یافت و در اختیار مربیان، اعضای کانون فارس و علاقه مندان به محتواهای فرهنگی، هنری و ادبی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، سردبیر فصلنامه «هنگامه» اظهار داشت: این فصلنامه در هر فصل از سال برای علاقه مندان منتشر می شود و مخاطب این نشریه که با رویکرد کودکان و نوجوانان است، بیشتر مربیان مراکز فرهنکی، هنری و ادبی می باشند. این مجله توسط هیأت تحریریه و همکاران متخصص و مجرب اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس تهیه می شود.

فصلنامه «هنگامه» دارای 48 صفحه تمام رنگی است که محتوای آن شامل: مقاله، داستان، شعر، مصاحبه، معرفی کتاب، خاطره،مباحث تخصصی هنری، معرفی مربیان و اعضای برتر کانون و ... می باشد.
سعیدرضا کامرانی گفت: بی تردید داشتن یک مجله و نشریه برای هر ارگان و نهادی می تواند در نشر اهداف سازمانی اش، مؤثر واقع شود. این اداره کل به عنوان یکی از قدیمی ترین مراکز فرهنگی، هنری و ادبی با نیم قرن سابقه فعالیت جای یک نشریه استانی را خالی می دید، هر چند در سیزده سال گذشته، مرکز فرهنگی هنری کانون شهرستان آباده با انتشار 25 شماره از گاهنامه «ققنوس» تا حدودی این جای خالی را پر کرده بود که البته همچنان نیز ادامه طریق می دهد. لیکن بر آن شدیم که در فارس بزرگ علاوه بر«ققنوس» مجله دیگری با عنوان هنگامه را نیز پایه گذاری کنیم و در کشور تنها استانی باشیم که با دو مجله در خدمت مخاطبان خود است.
کامرانی خاطر نشان کرد: این مجله با مدیر مسئولی زهرا افتخاری، مدیر کل کانون فارس و هیأت تحریریه متخصص و مجرب در حوزه کودک و نوجوان در اختیار علاقه مندان خواهد بود و بیشتر مخاطبان این نشریه، همکاران کانونی، مربیان، آموزگاران، دبیران و مشتاقان فرهنگ، هنر و ادب هستند و محتوای مجله با رویکرد کودک و نوجوان از سنین 6 تا 18 سال تهیه می شود.
سردبیر فصلنامه «هنگامه» در پایان گفت: ما بر این باوریم که باید با ایجاد بستری مناسب در مسیر شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان که در حقیقت همان اهداف و مأموریت های نظام مقدس ایران اسلامی است، گام برداریم و بی تردید در این راه پر فراز و نشیب، منتظر نقد و نظرهای همه صاحب نظران هستیم و برای پربارتر شدن محتوای نشریه چشم به راه مطالب خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =