نشست مربیان هنری مراکز کانون استان همدان

مربیان هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در اولین نشست تخصصی هنری سالانه خود شرکت کردند.

مربیان هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در اولین نشست تخصصی هنری سالانه خود شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان،مدیر کل کانون استان همدان در ابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم به مربیان و کارشناسان گفت:کارگاه‌های هنری جذاب‌ترین فعالیت برای کودکان و نوجوانان می باشد و مربیان کانون با عشق و علاقه به کار در این حوزه انرژی مضاعفی برای ادامه راه می‌گیرند.

محمد رضا جوادی افزود:عشق و علاقه رکن مهم کار با کودک است  و نقش مربیان هنری در کانون جذب و نگهداری عضو خیلی مهم است و کودکان و نوجوانان رفتار، منش، برخورد و نوع آموزش مربی را الگو خود قرار می دهند .

جوادی خطاب به مربیان هنری خاطر نشان کرد:در توسعه فعالیت‌های هنری با پرورش فکری کودکان و نوجوانان می توان نتایج خوبی به دست آورد و مربیان در راستای فعالیت های هنری اعضا را با زندگی اجتماعی،کتاب و کتابخوانی،مهربانی کردن و ... تشویق کنید.

در این جلسه با حضور زهرا رضوی معاون فرهنگی، زیبا عبدی کارشناس مسوول هنری و لیلا السادات خوانساری کارشناس هنری استان مربیان به بررسی گزارش های فصلی ،بررسی آماری و کیفی حضور اعضا و مراکز در فراخوان ها ی بین المللی ،پیش بینی برنامه های بخش هنری در سال 96،آسیب شناسی فعالیت های انجام شده ،برگزاری نمایشگاه از آثار اعضا،روند برگزاری کلاسهای ویژه در مراکز ،نگهداری ملزومات و شیوه های صحیح استفاده پرداختند.

گفتنی است در ادامه حاضرین در جلسه از نمایشگاه هنری « یادگار ماندگار» دیدن کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =