کارگاه نقاشی «پشت جبهه‌های حق»

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی، هم‌زمان با هفته دفاع مقدس اعضاء نوجوان دختر مرکز شماره سه نیشابور، تلاش زنان در دوره دفاع را به تصویر کشیدند.
مربی مسوول مرکز شماره سه نیشابور با اعلام این خبر گفت: کارگاه نقاشی «پشت جبهه‌های حق» با هدف شناساندن نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس ‌و با جضور اعضاء نوجوان دختر مرکز برگزار شد.
زهره اکبرآبادی گفت:هشت سال دفاع مقدس صحنه پایمردی و استقامت و از جان گذشتگی ایرانیان در برابر هجوم بی‌امان دشمن تا بن دندان مسلح بود و یکی از زیباترین جلوه‌های ماندگار این دفاع، حضور زنان و مادرانی است که در پشت جبهه به حمایت از مردان و فرزندان خود پرداختند. زنانی که درد دوری نه تنها ایشان را به زانو در نیاورد، که چون کوهی استوار مایه دلگرمی مردان خود شدند تا با خیالی آسوده از زندگی، به دفاع از میهن خود بپردازند.
در این کارگاه ضمن معرفی تلاش‌ بانوان ایرانی در پشت جبهه و انجام امور تدارکاتی و خدماتی مانند؛ دوخت لباس، آماده و بسته‌بندی کردن مواد غذایی، تهیه و بسته‌بندی وسایل کمک‌های اولیه و ...، از اعضا خواسته شد هر کدام در قابی جداگانه یکی از این فعالیت‌ها را به تصویر بکشند.
گفتنی است؛ کتاب‌های موضوعی دفاع مقدس در قالب نمایشگاه کتاب با عنوان «برگ‌های دفتر ایثار» به اعضاء و بازدیدکنندگان معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =