فیلم سینمایی«نفس» در مرکز فرهنگی هنری شماره۱ نیشابور نمایش داده شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، مرکز فرهنگی هنری شماره۱ نیشابور در گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه‌ای برگزار کرد.
معصومه احسانی‌پناه مربی مسوول مرکز شماره۱ نیشابور با اعلام این خبر گفت: به منظور پاس‌داشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس و آشنایی نسل امروز با رشادت‌ها و فداکاری‌ رزمندگان در جنگ تحمیلی و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آن عزیزان، برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در مرکز پیش‌بینی و اجرایی شد.
احسانی‌پناه با بیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کشور همه ساله از ۳۱ شهریور و در سال‌روز تچاوز رژیم بعثی عراق به خاک ایران آغاز و تا ششم مهرماه ادامه دارد گفت: به منظور آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ شهادت و درک مفاهیمی چون ایثار و فداکاری برنامه‌های فرهنگی متنوعی چون نمایش فیلم سینمایی «نفس» با مضمون کودک و دفاع مقدس در مرکز اجرا شد.
مسوول مرکز فرهنگی هنری شماره۱ نیشابور در ادامه افزود: نقد و بررسی فیلم «نفس» و معرفی نرگس آبیار کارگردان فیلم‌های «نفس» و «شیار۱۴۳» به عنوان یکی از بانوان فعال در حوزه فرهنگی دفاع مقدس از جمله برنامه‌هایی بود که با استقبال اعضا مواجه شد.
حضور مربیان فرهنگی مرکز در مدارس و برپایی نمایشگاه کتاب با محوریت موضوعی «دفاع مقدس» از دیگر برنامه‌های فرهنگی مرکز در هفته دفاع مقدس بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =