کد خبر: 272645
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
میهمانی لاله‌ها در آخرین روز از هفته دفاع مقدس

در آخرین روز از هفته دفاع مقدس، اعضای مرکز شماره۱ نیشابور با حضور در گلزار شهدا به مقام والای شهدای شهرستان ادای احترام کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، هم‌زمان با مراسم تشییع پیکر شهید حججی و در آخرین روز از هفته دفاع مقدس، کودکان و نوجوانان مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ نیشابور با حضور در گلزار شهدای جنگ تحمیلی و نثار گل، یاد و خاطره شهدای گلگون کفن را گرامی داشتند.  

مربی مسوول مرکز شماره ۱ نیشابور با اعلام این خبر گفت: روز پنج‌شنبه ۶ مهرماه جمعی از کودکان و نوجوانان مرکز در مراسم غبارروبی گلزار شهدا شرکت کردند و با تقدیم گل و قرائت فاتحه به روح بلند شهدا و امام راحل(ره)، باعث ایجاد  فضای معنوی و روحانی شدند.  

معصومه احسانی‌پناه در ادامه اظهار داشت : این برنامه با هدف تبیین نقش و جایگاه والای شهیدان در عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی و زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره آنان برگزار شد. به خصوص حضور بر سر مزار سه شهید بزرگوار که از بستگان سه تن از اعضای مرکز بودند و بیان خاطره از رشادت‌های آنان از دیگر برنامه‌های این روز پرخاطره بود.  

گفتنی است؛ به همت مربی هنری مرکز، اعضای کارگاه عکاسی از مناظر ویژه و خاص گلزار شهدا عکس گرفتند تا خاطره این روز را برای خود ماندگار کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =