تقدیر ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی کشور از کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان

رییس ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی کشور از کانون پرورش فکری استان به دلیل ارایه‌ی برنامه‌های شاخص مهدوی در سال گذشته تقدیرکرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان، رییس ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی کشور از کانون پرورش فکری استان به دلیل ارایه‌ی برنامه‌های شاخص مهدوی تقدیرکرد.

حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان در لوح تقدیری که در اختیار نماینده‌ی کانون استان قرارداد یادآور شده " نخستین همایش ملی تجلیل از خادمان جشن‌های نیمه‌ی شعبان، بزرگ‌داشت عاشقان منتظری است که هر گذری را دراین ایام، به اشک چشم آب و جارو می‌کنند و کوی و برزن را به شادباش قدوم مبارک یوسف زهرا(س) چراغانی... .

قابل ذکراست در این همایش، که اردی‌بهشت ماه سال جاری در مسجد جمکران برگزارشد، مهتاب سارونی، کارشناس‌مسئول فرهنگی، ادبی و هنری کانون استان به نمایندگی از این اداره‌کل شرکت کرد و این لوح را به پاس فعالیت‌های مهدوی کانون ویژه‌ی کودکان سیستان و بلوچستان دریافت کرد.

گفتنی‌است کانون استان در سال گذشته با برگزاری دوره‌های متعدد آموزش ویژه‌ی مهدویت نظیر تربیت مربیان مهدوی مهدهای کودک و مربیان مهدهای قرآنی و هم‌چنین اجرای جُنگ‌های شادی، جشن‌های ویژه‌ی اعیاد مهدوی و برگزاری نمایشگاه‌های گوناگون، سال موفقی را در این زمینه پشت سر نهاد و در سال جاری نیز انجام این فعالیت‌ها به طور مستمر در دستور کار قرار دارد که نیمه‌ی شعبان آغازگر آنها خواهدبود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =