کد خبر: 272887
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۶
بازدید 556
پیام مدیر کل کانون فارس

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس طی پیامی روز جهانی و هفته ملی کودک را به کودکان، مربیان، خانواده ها و اولیای تربیتی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، زهرا افتخاری ضمن تبریک هفته ملی کودک برای همه بچه های ایران و جهان و آرزوی سلامتی و سعادت برای آنان، از کودکان به عنوان سرمایه های خانواده و اجتماع یاد کرده و از مربیان، اولیای تربیتی و خانواده ها خواسته تا با دقت نظر در همه ی امور مربوط به کودکان در راستای حفظ سلامت روح و روان و جسم فرزندان ایران کوشا باشند. مدیر کل کانون فارس گفته: همان قدر که نگاه ما بزرگ ترها و مسئولین به آسمان است خوب است به گل های کوچک باغچه هم نگاهی ویژه داشته باشیم و یادمان باشد کودکی، مهم ترین زمان برای پرورش فکر، خلاقیت و نبوغ است که اگر در این دوران اهتمام ویژه در دستور کار نباشد نمی توان انتظار داشت که در آینده از جامعه ای ایمن با انسان هایی منتقد، دارای تفکر و صاحب قدرت برخوردار بود.

زهرا افتخاری همچنین با دعوت از کودکان خواستار همراهی خانواده ها جهت حضور کودکان در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری در تمام ایام سال و هفته ملی کودک شد تا با شرکت در فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی به شیوه غیر مستقیم اصول زندگی را بیاموزند و برای خود و جامعه مفید باشند.    

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =