در پنجمین کنفرانس بین المللی زبان و ادبیات فارسی درخشید

معصومه گودرزی با مقاله بررسی عناصر دینی در شعر کودک و نوجوان ، برگزیده پنجمین کنفرانس بین المللی زبان و ادبیات فارسی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان: معصومه گودرزی مربی آفرینشهای ادبی کانون  با مقاله بررسی عناصر دینی در شعر کودک و نوجوان عنوان برگزیده در پنجمین کنفرانس بین المللی زبان و ادبیات فارسی (فلسفه و عرفان) را به خود اختصاص داد.

این کنفرانس به منظور گسترش و پیشبرد و ارتقای علمی و توسعه کمی و کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در زمینه های زبان و ادب و فرهنگ کشور، اهدف تبادل و به اشتراک گذاری تجارب و نتایج تحقیقات دانشمندان برجسته دانشگاهی، پژوهشگران و محققان در مورد تمام جنبه های زبان و ادبیات فارسی شهریور ماه 1396 در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

محورهای این کنگره را آثار مربوط به زبان و ادبیات فارسی، نقش زبان و ادب فارسی در وحدت ملی مردم ایران، تاریخ ادبیات و سبک شناسی، دستورزبان، زبانشناسی، تاریخ زبان فارسی و گویشهای رایج زبان فارسی، ادبیات تطبیقی و موضوع های میان رشته ای، انواع ادبی (حماسی، غنایی، عرفانی، تعلیمی و...)، کتاب شناسی، نسخه شناسی و متن پژوهی، بررسی و تحلیل عناصر هنری و زیبایی شناسی زبان و ادب فارسی، ادبیات انقلاب اسلامی و ادبیات پایداری و... تشکیل می دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =