کد خبر: 274027
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
«تار و پود روشنی» در هفته پدافند غیر عامل

عروسک‌های دست ساز اعضا مراکز کانون آذربایجان‌غربی با پوشش ایرانی اسلامی در نمایشگاهی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، در این نمایشگاه 20عروسک ساخته شده توسط اعضا با پوشش ایرانی اسلامی و 20 اثر خوش‌نویسی از آثار اعضا در نمایشگاهی با عنوان «تار و پود روشنی» در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

الهام حساس مسوول حراست کانون استان در خصوص برپایی این نمایشگاه با تاکید بر اهمیت آگاهی کودکان و نوجوانان از مباحث مربوط به پدافند غیرعامل و اطلاع آن‌ها از ضرورت پرداخت به آن گفت: تولید انیمیشن، کارگاه‌های نقاشی، خوش‌نویسی، و عروسک سازی از فعالیت‌های کانون استان در این هفته است.

حساس افزود: آموزش‌های مربوط به پدافند غیرعامل مانند سایر آموزش‌ها در قالب فعالیت‌های کانون و به شیوه‌های غیر مستقیم وجذاب انجام می‌شود.

این نمایشگاه از 6 تا 12 آبان در مجتمع شهید رسول فرخی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارومیه از ساعت 8 تا 17 دایر است.

بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است.

پدافند غیر عامل به معنی کاهش آسیب‌پذیری در هنگام بحران بدون استفاده از اقدامات نظامی و صرفا با بهره‌گیری از فعالیت‌های غیر نظامی، فنی و مدیریتی است که مباحث فرهنگی بخش مهمی از آن را تشکیل می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =