کارگاه " آمادگی در برابر مخاطرات" در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری گفت: کارگاه پدافند غیرعامل با عنوان آمادگی در برابر مخاطرات در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: فرزاد رحیمی اظهار داشت: همزمان با هفته پدافند غیرعامل کارگاه آموزشی آشنایی با امداد و کمک‌های اولیه، پناه‌گیری و موارد استفاده از کپسول اطفاء حریق توسط کارشناسان ستادی معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان به کودگان و نوجوانان آموزش داده می‌شود.

وی افزود: این کارگاه برای دانش‌آموزان شرکت‌کننده در طرح کانون و مدرسه برگزار که دانش‌آموزان با شیوه‌های مقابله با مخاطرات آشنا می‌شوند و بروشورها و اقلام آموزشی در همین رابطه به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه آموزش پدافند غیرعامل برای دانش‌آموزان ضروری و مهم است، بیان کرد: استان چهارمحال و بختیاری همواره در معرض حوادث طبیعی از جمله زلزله و سیل است که ممکن است هر لحظه اتفاق بیافتد بنابراین باید در هر لحظه باید آمادگی لازم جهت مقابله با آن را داشته باشیم.

رحیمی خاطرنشان کرد: آموزش‌های استفاده از روش‌ها و چگونگی پدافند غیرعامل برای دانش‌آموزان با هدف افزایش آگاهی عمومی مردم و دانش‌آموزان با پدافند غیرعامل و اهمیت آن در جامعه موضوعی است که نباید دست کم گرفته شود و در این زمینه نیاز است همگان تمام توان خود را برای تحقق این هدف به‌کار گمارند.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم دانش‌آموزان را به طور مطلوب با روش‌ها و فنون مقابله با شرایط بحرانی و اضطراری آشنا کنیم به طور حتم پیامد مثبت آن را در آینده شاهد می‌شویم که این موضوع برای ما یک اولویت اساسی است و باید مورد توجه قرار بگیرد تا دانش‌آموزان مهارت‌های لازم را بیاموزند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =