انجمن پژوهشگران کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان به استقبال هفته‌ی پژوهش رفت

انجمن پژوهشگران کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان با انتشار فراخوانی علاقه‌مندان را به رقابت دعوت کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، انجمن پژوهشگران کانون پرورش فکری استان با انتشار فراخوانی علاقه‌مندان را به رقابت دعوت کرد.

مسئول انجمن پژوهشگران با اعلام این خبر گفت: با توجه به در پیش بودن هفته‌ی پژوهش و با هدف بالا بردن روحیه‌ی پژوهشگری در اعضا جشنواره‌ی ساخت کلیپ‌های ۱۸۰ ثانیه‌ای برنامه ریزی شد.

سمیرا قنبری در خصوص محتوای کلیپ‌ها و ابزار ساخت آن گفت: آزمایش، فیزیک و هر موضوع علمی مفید می‌تواند بهانه‌ای باشد برای شرکت در جشنواره‌ی کلیپ‌های ۱۸۰ ثانیه‌ای که علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از تلفن همراه و دیگر ابزار موجود اثر خود را تولید و تا بیستم آذر ماه به مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی پنج زاهدان، واقع در خیابان رازی، روبه‌روی ورزشگاه امام علی(ع) ارسال کنند.

پرورش خلاقیت، ایجاد اعتماد به نفس، شناسایی کودکان و نوجوانان خلاق و تجربه‌ی حضور در یک رقابت علمی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره بود که مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی پنج زاهدان به آن اشاره کرد.

قابل ذکر است به تولید کنندگان پنج اثر برتر جوایزی اهدا خواهد شد و همه‌ی صاحبان اثر، گواهی شرکت در جشنواره‌ی پژوهش را دریافت خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =