کد خبر: 274442
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲
روش‌های صحیح مطالعه

دانش‌آموزان مدرسه نمونه «مهرورزان» شهرستان خواف، در هفته کتاب و کتاب‌خوانی، میزبان مربیان کانون بودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در هفته کتاب و کتاب‌خوانی مربیان مرکز فرهنگی هنری خواف به دیدن دانش‌آموزان رفتند تا آنان را با شیوه‌های صحیح مطالعه آشنا کنند.

نصرت لقای‌رودی مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری خواف با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه در هفته کتاب و کتاب‌خوانی هستیم و با عنایت به اهمیت موضوع مطالعه برای دانش‌آموزان، تصمیم گرفتیم به یکی از مدارس سطح شهر رفته و ضمن معرفی فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون، در یک نشست صمیمی و دوستانه شیوه‌های صحیح مطالعه را برای آنان تشریح کنیم.

مربی مسوول مرکز در ادامه اظهار کرد: در این نشست برای دانش‌آموزان کلاس هفتم درباره شرایط مناسب محیط مطالعه، شرایط فردی مطالعه‌کننده، انواع مطالعه، نکات مهم برای فهم بهتر مطالب و مطالعه صحیح صحبت شد.

دانش‌آموزان از این موضوع به خوبی استقبال کردند و ضمن شرکت در بحث، تجربیات خود را در زمینه روش‌های مطالعه با دوستانشان در میان گذاشتند

این نشست با هدف افزایش سرانه مطالعه، آشنایی با روش‌های صحیح مطالعه، اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی و معرفی کانون به عنوان سازمانی با فعالیت‌های کتاب‌محور در هفته کتاب و کتاب‌خوانی انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =