برگزیدگان بیستمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی حوزه یک کشوری تجلیل شدند

بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حوزه یک کشوری که توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌ شرقی برگزار شد، با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌شرقی، مدیر کل کانون پرورش فکری استان گفت: بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حوزه یک کشوری پیش از ظهر روز پنجشنبه ۲ آذر ‌ماه سال جاری با برگزاری آیین اختتامیه این جشنواره در محل تالار اندیشه ائل گلی تبریز، با معرفی برگزیدگان و تجلیل از آنها به کار خود پایان داد.

هادی یوسف‌زاده ادامه داد: بر همین اساس در بخش رضوی سرکار خانم سولماز صادق‌زاده نصر آبادی با قصه « زیارت نامه دهم » از آذربایجان شرقی، در بخش آزاد سرکار خانم پریسا صدایی‌آذر با قصه « ‌دوز (نمک) و پادشاه » از اردبیل و در بخش کانونی، خانم‌ها فاطمه برمال با قصه حسن کچل از اردبیل، لیلا ابراهیمی با قصه فرشته از قزوین و منیژه واحد با قصه نقل رستم از گیلان به عنوان برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.

وی در ادامه گفت: فاطمه محمودی با قصه « پری مهربان » از آذربایجان‌شرقی، شادی پاکزاد با قصه « ساقه نی » از آذربایجان غربی و یاسمین رحیمی‌نیکو با قصه « هزار آواز » از زنجان شایسته تقدیر شدند.

یوسف‌زاده خاطر نشان کرد: همچنین در اختتامیه بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حوزه یک کشوری از داوران این جشنواره آقایان محمد سیمزاری، حسن دولت‌آبادی و سیدعلی کاشفی خوانساری و نیز از مدیران کل استان‌های حوزه‌ی یک کشور تقدیر به عمل آمد.

وی در ادامه تصریح کرد: از رابطین بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حوزه یک کشوری کانون پرورش فکری خانم‌ها رقیه نوروزی، فریبا نیک‌بخت، عزیزه ریحانی‌منفرد، سارا سیاح، خدیجه تقی‌پور و آقای سیدجلیل صفوی به ترتیب از استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌ غربی، زنجان، قزوین، گیلان و اردبیل نیز تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حوزه یک کشوری با حضور استان‌های فوق و به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌شرقی از ۳۰ آبان تا ۲ آذر ماه سال جاری در تبریز برگزار شد.

گزارش تصویری این مراسم را اینجا مشاهده فرمایید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =