کد خبر: 274837
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
بازدید 1101
ویژه برنامه‌های هفته کتاب در مرکز ضیاآباد

مرکز فرهنگی و هنری ضیاآباد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، با اجرای برنامه‌های متنوع، هفته کتاب و کتاب‌خوانی را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، هم‌زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی، مرکز فرهنگی و هنری ضیاآباد چند ویژه برنامه با محوریت ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی اجرا کرد.

کارگاه ادبی با موضوع«دوست کاغذی من» و«کتاب، یار مهربان»، معرفی نویسندگان مشهور کتاب‌های کودک و نوجوان، کارگاه خوشنویسی با عنوان«والقلم»، معرفی کتاب، روخوانی کتاب، بحث آزاد درباره فایده های کتاب‌خوانی، کارگاه نقاشی«من و کتاب‌هایم» از جمله  فعالیت‌هایی بود که در این هفته برای اعضای ثابت و دانش‌موزان طرح کانون مدرسه انجام شد.
هم‌چنین مربیان این مرکز با همراهی دو عضو ارشد در مدارس ابتدایی فعالیت‌های کتاب‌محور اجرا کردند.

مسابقه روان‌خوانی کتاب، معرفی فعالیت‌های کانون، بازی و سرگرمی با موضوع کتاب، کارگاه کاغذ و تا ،اهدای کتاب و اجرای طرح معرفی کتاب توسط اعضای ارشد از فعالیت‌هایی بود که برای 58 دانش‌آموز این مدارس اجرا شد.
برنامه نقد ادبی کتاب «هستی» و معرفی آن، با همکاری کتابخانه شهید مطهری ضیاآباد، ویژه‌برنامه دیگر هفته کتاب در مرکز ضیاآباد بود که 31 عضو کودک و نوجوان دختر در آن حضور داشتند.

مرکز فرهنگی و هنری ضیاآباد از سال 80 آغاز به کار کرده و اکنون 1106 نفرعضو و 11125 جلد کتاب دارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =