کاروان کتاب و کتابخوانی " سفیر دانایی " کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در مدارس حاشیه‌ی شهر

کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان با حضور در مدارس حاشیه‌ی شهر زاهدان و اهدای کتاب روزهای شادی را برای دانش آموزان رقم زده است

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، مربیان کانون استان با حضور در مدارس حاشیه‌ی شهر زاهدان و اهدای کتاب روزهای شادی را برای دانش آموزان رقم زده است.

مدیرکل کانون استان با بیان این مطلب گفت: بر اساس طرح کاروان کتاب و کتاخوانی، مربیان کانون با حضور در مدارس حاشیه‌ی شهر زاهدان، فعالیت‌های گوناگون کانون را برای دانش آموزان این مدارس اجرا می‌کنند.

معصومه هادی هدف از این طرح را تشویق کودکان و نوجوانان به کتابخوانی عنوان کرد و در ادامه افزود: معرفی کتاب، کتابخوانی، قصه گویی و شعر خوانی از جمله فعالیت‌هایی است که در مدارس اجرا می‌شود و در پایان هر دیدار نیز به دانش آموزان کتاب اهدا می‌شود.

وی در خصوص زمان اجرای این طرح گفت: طرح کاروان کتاب و کتابخوانی از هفته‌ی کتاب آغاز شده و تا دهم آذر ماه ادامه دارد تا کودکان و نوجوانان بیشتری از خدمات کانون بهره‌مند شوند.

قابل ذکر است این طرح حاصل نشست‌های تخصصی با مدیران آموزش و پرورش و مدارس زاهدان است که بر اساس آن کانون برای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی  فعالیت‌هایی را در سطح مراکز آغاز کرده که مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =