کد خبر: 274998
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
مرکز شماره دو بجنوردیک ساله شد

همزمان با هفته وحدت اعضای مرکز شماره ۲ بجنورد، شمع یک سالگی این کتابخانه را فوت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان خراسان شمالی، بیش از ۱۵۰ نفر از اعضای فعال دختر و پسر مرکز به مناسبت جشن یک سالگی مرکز دور هم جمع شدند و با اجرای برنامه های شاد به استقبال هفته وحدت هم رفتند.

«ملیحه بیابانی» مسئول این مرکز فرهنگی و هنری با بیان این که یکسال از آغاز فعالیت مرکز شماره ۲ بجنورد می گذرد، ادامه داد: سال گذشته با حضورمدیرعامل کانون و همچنین مسئولان ارشد استان این مرکز فرهنگی و هنری برای ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان حاشیه شهر بجنورد به صورت رسمی افتتاح شد.

وی ادامه داد: این مرکز فرهنگی  وهنری در حال حاضر بیش از ۸ هزار جلد کتاب دارد و طی یک سال  گذشته  ۴ هزار و ۶۰۰  بار کتاب به امانت رفته است، بر اساس آمار کتاب سفرهای دارا و سارا و ۱۶۲ بار امانت پرخواننده ترین کتاب این مرکز فرهنگی و هنری بود.

وی همچنین با بیان این که در حال حاضر ۸۰۰ کودک و نوجوان از خدمات این مرکز بهره مند می شودند، افزود: در طول سال گذشته در مجموع هزار و ۲۰۰کارگاه فرهنگی،هنری و ادبی در این مرکز فرهنگی وهنری تشکیل شده است و ۱۵ هزار و ۴۰۰ کودک و نوجوان در این کارگاه ها شرکت کردند.

«بیابانی» اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی را همچون: انیمیشن، عکاسی، نمایش عروسکی، قصه‌گویی، سرود، نشریه دیواری، سفال، نقاشی، خوشنویسی، معرفی و نقد کتاب، کارگاه‌های ادبی، شعر، داستان و.... را ازجمله برنامه‌هایی معرفی کرد که توسط مربیان توانمند کانون برای کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۷ سال اجرا می‌شود.

این مسئول فرهنگی برگزاری این جشن را آغاز فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاجاری در هفته ولایت عنوان کرد و یادآور شد: مربیان این مرکز به مناسبت های مختلف برنامه هایی را برای اعضای مرکز به اجرا در آورده اند و با انجام بازدیدهای مستمر فعالیت های فرهنگی و هنری در مناطق حاشیه ای شهر بجنورد گسترش داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =