کد خبر: 275127
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
بازدید 1825
مرکز فراگیر کانون اردبیل میزبان کودکان استثنایی مدرسه امید

به مناسبت روز جهانی معلولان مرکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل میزبان ۳۵ نفر از کودکان استثنایی مدرسه امید بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، در این جشن که مقارن با هفته وحدت بود، کودکان استثنایی مدرسه امید به همراه  مسئولان مدرسه ضمن بازدید از مرکز فراگیر به اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی پرداختند.

در ابتدای برنامه شیرین نعیمی مربی ادبی مرکز ۳ کانون اردبیل به‌عنوان مجری به معرفی کانون و فعالیت‌های آن پرداخت، سپس اعضای مرکز فراگیر در کارگاه‌های فرهنگی هنری و ادبی شرکت کردند.

با اجرای حافظ تمجیدی سرپرست مرکز فراگیر کانون اردبیل و فاطمه برمال مربی امور فرهنگی کارگاه «کاغذ و تا» برگزار شد، سپس برمال به معرفی و قصه‌گویی از کتاب «پیامبر و قصه‌هایش» پرداخت.

در کارگاه هنری سمیه جعفری مربی هنری مرکز با عنوان"من می‌توانم" فعالیت نقاشی برگزار کرد و در بخش ادبی نیز اعضای فراگیر به بیان احساسات خود با عنوان "آرزو دارم که..." پرداختند. نمایش و نقد فیلم از دیگر فعالیت‌های انجام‌شده در این روز بود.

همچنین در این ویژه‌برنامه باهدف تعامل و همکاری هرچه بیشتر مدرسه امید و مرکز فراگیر، نشست صمیمی با حضور مسئولان مدرسه استثنایی امید، داریوش علومی سرپرست معاونت فرهنگی کانون استان، سید جلیل صفوی کارشناس فرهنگی حوزه ۲ و حافظ تمجیدی مربی مسئول مرکز ۳ اردبیل برگزار شد.

شایان‌ذکر است پذیرایی از میهمانان و اعضای مرکز فراگیر در گرامیداشت روز جهانی معلولان پایان‌بخش برنامه‌ها بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =