شادی کودکان و نوجوانان زلزله‌زده در جشن ولادت پیامبر مهربانی

یک‌هزار کودک و نوجوان زلزله‌زده‌ی غرب کشور در ویژه برنامه‌ای با عنوان «پیامبر(ص)، مهربانی، کودکان» حضور یافتند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این برنامه به مناسبت هفته وحدت و با هدف ایجاد شور و نشاط در میان کودکان و نوجوانان زلزله‌زده در محله فرمانداری شهر سرپل ذهاب به اجرا درآمد و در جریان آن هدایای مدیرعامل کانون نیز در بسته‌های فرهنگی به حاضران اهدا شد.

در این روز نزدیک به ۲۵ خودرو اقلام فرهنگی حاوی محصولاتی مانند نوشت‌افزار، کتاب، کیف و... و کمک‌های ستاد امداد فرهنگی که پیشتر از سوی مربیان کانون کرمانشاه با ربان و کاغذهای رنگی تزیین شده بود، به منطقه اعزام شدند.

این کاروان قبل از رسیدن به شهر مقصد، در شهر «دالاهو» مورد استقبال فرماندار، مسوولان، مربیان و اعضای کانون این شهر قرار گرفت و پس از توقفی کوتاه به سمت شهر «سرپل ذهاب» ادامه مسیر داد.

نزدیک به یک هزار کودک و نوجوان و خانواده‌ها در محل اجرای مراسم حضور داشتند.

اجرای سرود کانون از سوی اعضای مراکز شهر کرمانشاه، اجرای دف‌نوازی، مولودی خوانی و اجرای مراسم شاد و رقص عروسک‌ها از سوی اعضای مرکز کانون «روانسر»، اجرای مولودی خوانی در وصف پیامبر(ص)، و... از برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

در پایان این مراسم، دعای آرامش از سوی دو عضو کودک کانون پرورش فکری کرمانشاه خوانده شد.

با پایان این مراسم کاروان مهربانی در محل مدرسه دخترانه «زینبیه» شهر سرپل ذهاب حاضر شد و اقدام به توزیع ۳۰۰ بسته فرهنگی به دانش‌آموزان این مدرسه کرد.

این، 300 بسته از ۳۲هزار بسته فرهنگی است که از سوی مدیر عامل کانون‌ به کودکان و نوجوانان مناطق زلزله‌زده اهدا شده است و دیگر هدایا به زودی در تمامی مدارس شهری و روستایی مناطق زلزله‌زده توزیع خواهد شد.

«مهناز فتاحی»، سرپرست اداره کل کانون استان کرمانشاه و مدیر منطقه‌ای ستاد امداد فرهنگی کودک و نوجوان کانون در این مراسم به مخاطبان گفت: «ما به عنوان ستاد امداد فرهنگی و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از روز اول با شما بچه‌ها در مناطق زلزله‌زده بوده‌ایم و تا روز آخر نیز با شما هستیم. خبر خوش ما برای بچه‌ها این است که به زودی پایگاه شماره دو کانون را در محله فرمانداری شهر سرپل‌ ذهاب دایر می‌کنیم.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =