کد خبر: 275174
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
بازدید 736
ویژه برنامه‌های هفته وحدت در مرکز الوند

مرکز فرهنگی و هنری الوند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، به مناسبت هفته وحدت چند ویژه برنامه اردویی و فرهنگی اجرا کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 11 آذر 96، هم‌زمان با هفته وحدت، مرکز فرهنگی و هنری الوند با همکاری خانواده های اعضا و اتوبوس‌رانی این شهرستان، یک اردوی یک روزه برگزار کرد.

در این اردو که 40 عضو کودک و نوجوان دختر و شماری از مادران درآن حضور داشتند، اعضا همراه با بازدید از کاروان‌سرای تاریخی سعد السلطنه، در آنجا به اجرای بازی‌های محلی پرداختند.

شاهنامه خوانی، معرفی شخصیت‌های بنام استان به ویژه شهدای دفاع مقدس و معرفی سرزمین از فعالیت‌های دیگر انجام شده در این اردو بود.

هم‌چنین درهفته وحدت، در این مرکز فعالیت‌های متنوعی به این مناسبت برای اعضای ثابت، اعضای طرح کانون مدرسه و دانش‌آموزان  مهمان انجام شد.

معرفی وقایع و ایام، معرفی شخصیت(حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع)، قصه‌گویی، کارگاه نقاشی، کارگاه ادبی، مسابقه،بازی و سرگرمی، بحث آزاد درباره اتحاد و هم‌بستگی، کارگاه کاغذ و تا، کارگاه کارت تبریک هفته وحدت و اجرای بازی‌های محلی از جمله این فعالیت‌ها بود.

مرکز فرهنگی و هنری الوند از سال 80 آغاز به کار کرده و اکنون3458 عضو و 11654 جلد کتاب دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =