رونمایی از کتاب شعر " مهتاب غزل " سروده‌ی شاعر روشندل استان

مدیرکل کانون استان: افراد دارای نیازهای ویژه تنها خواستار آن هستند که جامعه حقوق آنان را باور کند و با نگرشی مطلوب به این حقوق احترام بگذارد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری و مسئولان استان از کتاب شعر " مهتاب غزل " سروده‌ی شاعر روشندل زاهدانی رونمایی شد.

در این ویژه برنامه که به مناسبت روز جهانی معلولان در مجتمع آموزشی مدارس استثنایی برگزار شد، ویژه برنامه‌های گوناگونی از جمله شعر خوانی، برگزاری مسابقه‌های ورزشی و برپایی بازارچه‌ی خیریه برای کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه برگزار شد.

بخش ویژه‌ی این برنامه‌ها به رونمایی از کتاب شعر " مهتاب غزل " اثر ژیلا کیخا اختصاص داشت، که با حضور مسئولان از این شاعر تقدیر شد.

مدیرکل کانون استان در همین رابطه ضمن تبریک هفته‌ی وحدت به مسلمانان، به ژیلا کیخا تبریک گفت و برای وی در ادامه‌ی راه آرزوی موفقیت کرد.

معصومه هادی هم‌چنین با اشاره به فعالیت‌های کانون برای کودکان و نوجوانان گفت: کانون نهادی است متعلق به همه‌ی کودکان و نوجوانان کشور و راه اندازی مراکزی برای کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه تلاشی است برای رسیدن به این مقصود.

وی کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه را افرادی دارای توانایی‌های منحصر به فرد دانست که وجود برخی از مشکلات نه تنها آنان را نا امید نکرده، بلکه با تلاشی دو چندان در مسیر موفقیت گام نهاده‌اند و عزیزانی چون ژیلا نمونه‌ای از این توانایی‌ها را معرفی کرده‌اند.

هادی در ادامه افزود: افراد دارای نیازهای ویژه تنها خواستار آن هستند که جامعه حقوق آنان را باور کند و با نگرشی مطلوب به این حقوق احترام بگذارد.

وی در پایان با آروزی توفیق برای همه‌ی افراد دارای نیاز ویژه، از آمادگی مربیان کانون برای گسترش فعالیت‌ها برای این عزیزان خبر داد و گفت: این همکاری به شکل مطلوبی همواره با آموزش و پرورش استثنایی در حال انجام است و ما امیدواریم شرایطی را فراهم کنیم تا کودکان و نوجوانان بیشتری، در دیگر شهرهای استان از امکانات کانون بهره برداری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =