کد خبر: 275246
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
وحدت و همدلی در مرکز درگز

به مناسبت هفته وحدت، جشن «همدلی» در مرکز فرهنگی هنری کانون درگز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، هم‌زمان با هفته وحدت و میلاد ختم رسل جشن «همدلی» در مرکز فرهنگی هنری درگز برگزار شد.

سمانه کفاش مربی مسوول مرکز با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم‌(ص) مراسم جشنی با حضور دانش‌آموزان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان درگز برگزار شد

در این مراسم که ۳۵نفر از دانش‌آموزان پسر دبستان «جمهوری» حضور داشتند کتاب‌های «یک باغ لبخند» و کتاب منظوم «بهار در بادیه» به آنان معرفی و روخوانی شد. در ادامه برنامه، در بخش معرفی شخصیت دانش‌آموزان با ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری پیامبر اسلام آشنا شدند و در کارگاه‌های کاردستی و نقاشی با موضوع وحدت و همدلی شرکت کردند.

کفاش هدف از برگزاری این جشن را تبیین مفاهیم وحدت و آثار آن در جهان اسلام و تشریح ابعاد شخصیتی رسول اکرم و الگوسازی برای کودکان و نوجوانان مطرح کرد و گفت: اگر ویژگی‌های اخلاقی رسول مهربانی‌ها در میان کودکان و نوجوانان نهادینه شود و مکتب اسلام به خوبی به آنان شناسانده شود، قطعا در آینده، خیلی از مشکلات فعلی جهان اسلام حل خواهد شد و آیندگان از اندیشه‌های اسلامی حمایت خواهند کرد.

گفتنی است؛ کتاب «یک باغ لبخند» و «بهار در بادیه» از کتاب‌های انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌باشد که داستان‌هایی از زندگی پیامبر (ص) را به صورت نثر و نظم بیان کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =