کد خبر: 275249
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵
یک روز خوب با یک نویسنده محبوب

مرکز فرهنگی هنری کانون درگز در هفته کتاب و کتاب‌خوانی میزبان فریدون پوراحمدیان نویسنده محبوب شهرستان بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، چهارشنبه ۲۴آبان‌ماه، مرکز فرهنگی هنری کانون درگز میزبان نویسنده محبوب شهرستان و ۵۰ نفر از دانش‌آموزان دبستان پسرانه «جمهوری» بود.

سمانه کفاش مربی مسوول مرکز در این مراسم در معرفی کانون، به نقش آن در ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در میان کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: با انجام فعالیت‌های کتاب‌محور در مراکز کانون سعی داریم مخاطبان خود را به خواندن کتاب تشویق و سرانه مطالعه را در کشور افزایش دهیم.

فریدون پوراحمدیان نویسنده کتاب «در کوچه‌های نوخندان» ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در جمع اعضای کانونی و دانش‌آموزان دبستان «جمهوری» گفت: دانش‌آموزان عزیز هر آنچه در کانون می‌آموزید هرگز فراموش شدنی نیست. قدر این مربیان و روزهای خوب بودن در کانون را بدانید.

پوراحمدیان ضمن اینکه راهکارهایی برای بالا بردن سطح فرهنگ کتاب‌خوانی ارائه داد، با اشاره به تلاش‌های فعالان عرصه کتاب کودک و نوجوان گفت: زحمات این نویسندگان، شاعران، تصویرگران، طراحان، مربیان و معلمان همه و همه برای بالا بردن سطح علم و فرهنگ شماست و اگر شما کتاب را که مثل گوهر گرانبهاست نخوانید و مطالعه نکنید به خود و جامعه ظلم کرده‌اید.

در پایان ایشان ضمن معرفی چند کتاب، از سرگذشت خود و اهمیت نوشتن برای کودکان سخن گفت و کودکان را دعوت به همکاری با بخش ادبی کانون کرد.

در ادامه جلسه اعضای علاقمند به نویسندگی چند خطی را نوشتند و در پایان عضو کتابخوان مرکز معرفی و تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =