مخاطبین شعر نوجوان با آواز های سیب زمینی پذیرایی می شوند

شاعر مجموعه شعر آوازهای سیب زمینی، روز پنج شنبه 23 آذرماه، مهمان مراکز ایلام می شود.

به گزارش روابط عمومی  اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام، در ادامه‌ی  دعوت از نویسندگان و شاعران کودک و نوجوان، مهدی مرادی شاعر خوزستانی  مجموعه شعر آوازهای سیب زمینی، روز پنج شنبه 23 آذرماه، مهمان مراکز ایلام می شود.

بر اساس این گزارش، اعضای مراکز ؛  در این برنامه که به همت آفرینش های ادبی  تدارک دیده شده است اعضای مکاتبه ای، اعضای انجمن ادبی آفرینش با این شاعر و روزنامه نگار دیدار و در مراسم جشن امضای کتاب آوازهای سیب زمینی (مجموعه شعر نوجوان) حضور خواهند داشت.

کتاب آواز سیب زمینی با عنوان شعر نوجوان امروز در 8000جلد و در 52 صفحه با تصویرگری نرگس دلاوری، به قیمت 3100تومان در امور انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 94 منتشر و توزیع شده است.

این کتاب دربردارنده 24 شعر کوتاه با عنوان‌هایی مانند «آب معدنی»، «کجاست دوست خوبم؟»، «نام پرنده‌ها»، «آوازهای سیب‌زمینی»، «شاعر»، «من و باران»، «نی‌زار»، «صدای پنجره»، «گردش با آب»، «پنجره می‌دانست»، «چشم من و اطلسی»، «تخته سنگ»، «میدان می‌گوید»، «رویای کاکتوس» و «چکه چکه زخم» است.

انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کتاب «آوازهای سیب زمینی» را در قالب 52 صفحه مصور با شمارگان هشت هزار نسخه و قیمت 31 هزار ریال منتشر کرده است.

***

مهدی مرادی نویسنده و شاعر آثار کودک و نوجوان و شاعر شعر بزرگسال متولد یکم اسفند 1356در اهواز است. او در بسیاری از جشنواره‌های ملی و استانی به عنوان داور حضور داشته است. مرادی هم‌اکنون دبیر زبان انگلیسی دبیرستان‌های اهواز استو جوایزقابل توجهی را نیز در حوزه شعر کودک و نوجوان در کارنامه خود دارد . از وی تاکنون چند مجموعه با نام‌های "کلاغ سه‌شنبه"، "بعضی از ما"، "ساعت بدون تیک تاک"و "پوست دیگر نمی‌تواندمخفی‌ام کند" منتشر شده است.

همچنین مجموعه شعر کودک «کلاغ سه‌شنبه» او به خط بریل برای استفاده نابینایان و کم‌بینایان منتشر شده است.

بیست ودو مرکز فرهنگی ، هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام در سراسر استان به صورت سیار، ثابت و پستی برای بچه های ایلامی فعالیت های فرهنگی ، ادبی و هنری ارائه می دهند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =