آغاز فاز دوم ساخت مجتمع کانون نشتارود

معاون توسعه و مدیریت منابع از آغاز فاز دوم طرح ساخت مجتمع فرهنگی هنری و آموزشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان نشتارود مازندران خبر داد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فریدون واحدی با اعلام این خبر گفت: کلنگ ساخت این مجتمع در زمینی به مساحت 22هزار مترمربع پس از احیای زمین و خلع ید معارضان در سال گذشته به زمین زده شد و تهیه نقشه و پیگیری‌های قانونی برای شروع عملیات عمرانی به متراژ مفید 8هزار و 500 مترمربع صورت گرفت و از تیرماه 96 فعالیت عمرانی آن آغاز شد.

وی افزود: در این مدت زمان 6 ماهه، کار ساخت اسکلت بتنی ساختمان اصلی و سالن آمفی تئاتر پایان یافت و بخش استخر و رستوران مجتمع فرهنگی هنری و آموزشی  نیز تا پایان آذر به اتمام خواهد رسید.

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون در ادامه یادآور شد در فاز دوم این طرح قرار است کار تکمیل فضای ساختمان اصلی این مجتمع شامل: کتاب‌خانه کودک و نوجوان، کارگاه‌های آموزشی، سالن اجتماعات و خوابگاه‌های اردویی در پنج طبقه و استخر و رستوران این مجموعه نیز در دو طبقه مجزا اجرایی شود.

وی هم‌چنین ساخت و تجهیز سالن سینما و تئاتر ویژه کودکان و نوجوانان و طراحی و فضاسازی متناسب محوطه‌های بیرونی این مجتمع فرهنگی هنری و آموزشی را از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که در فاز دوم پروژه، اجرایی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =