استقبال کودکان و نوجوانان زاهدان از " پایان رویاها "ی محمد علی طالبی

اکران فیلم سینمایی پایان رویاها در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان آغاز شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، اکران فیلم سینمایی پایان رویاها در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان آغاز شد.

با توجه به جمعیت قابل توجه نوجوانان در زاهدان و در جهت اکران مطلوب آخرین ساخته‌ی محمد علی طالبی، برای این گروه سنی، نشست‌هایی با مدیران مدارس انجام شد که بر اساس آن دانش آموزان روزهای شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۱۱:۰۰- ۹:۰۰ با حضور در سالن سینمای کانون، به تماشای این فیلم می‌نشینند.

قابل ذکر است این فیلم، که در روزهای نخست نمایش خود مورد استقبال مخاطبان گرفته است، داستان پسر بچه‌ای شمالی و علاقه‌ی بسیار زیاد او به اسب را روایت می‌کند که در این مسیر مشکلاتی برای او پیش می‌آید.

گفتنی است پایان رویاها، به کارگردانی محمد علی طالبی در جشنواره‌های داخلی و خارجی متعددی به نمایش درآمده و در این رهگذر دیپلم افتخار سیفژ و جایزه‌ی " عشقی بزرگ برای جهانیان " را در جشنواره‌ی بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان کسب کرده است.

" سیفژ ": مرکز بین‌المللی فیلم‌سازان کودک (سیفژ) به عنوان سازمانی مردم‌نهاد است که آثار بین‌المللی جشنواره‌ی پویانمایی را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهند و در پایان جایزه‌ای به برگزیده‌ی این بخش اهدا می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =