کد خبر: 275412
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
بازدید 1678
مدارس قشم میزبان مربیان کانون پرورش فکری

مدارس شرکت کننده درطرح کانون مدرسه با حضور فعال مربیان مرکز فرهنگی هنری کانون قشم میزبان کانونی‌ها هستند.

به گزارش روابط عمومی ادره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، مربیان کانون قشم با حضور در مدارس دخترانه شکوفه‌های انقلاب و پسرانه‌ی شهدای خلیج فارس دانش‌آموزان را با فعالیت‌های کانون آشنا می‌کنند.

فرحناز شهنوازی مربی مسوول کانون قشم گفت: تا کانون دروس هدیه‌های آسمانی، علوم، فارسی و مطالعات اجتماعی در این طرح توسط مربیان کانون در حال برگزاری می‌باشد.

وی افزود: کاردستی با دورریختنی‌ها و نمایش خلاق فعالیت‌های مورد علاقه دانش آموزان طرح است و مربیان دورس پایه سوم این مدارس را به طور غیر مستقیم آموزش می‌دهند که مورد استقبال قرار گرفته است.

مربی مسوول کانون قشم گفت:دانش آموزان در شیوه های غیر مستقیم علاوه بر یادگیری کاردستی، نمایش خلاق و  داستان نویسی با  مفاهیم آموزشی دروس خود کاملا آشنا می شوند.

شهنوازی خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان در دروس هدیه های آسمانی با شخصیتهای مذهبی و ائمه معصومین از جمله بانوی بهشتی حضرت زینب و حضرت  فاطمه (س) در قالب شعر خوانی و معرفی کتابهایی چون تو بوی سیب می دهی آشنا می شوند.

وی بیان کرد: در دروس مطالعات اجتماعی دانش اموزان در قالب نمایش خلاق با انواع شغلهای مختلف و مهم در جامعه آشنا می شوند و همچنین بعد اقتصادی شغل‌ها و نیازهای اقتصادی یک خانواده را از طریق کاردستی با دور ریختنی‌ها کاملا لمس می‌کنند.

شهنوازی گفت: ساخت کاردستی با دورریختنی‌ها باعث می‌شود کودکان از نزدیک تجربه کنند که می‌شود با ابزارساده وآسان کاردستی‌های کاربردی وزیبا را به صورت خلاق بسازند.

مربی مسول کانون قشم افزود:گفتگو و بحث آزاد نیز یکی دیگر از فعالیت‌های مورد علاقه دانش آموزان است که به  مباحثی چون فداکاری، گذشت، دوستی و تعاون می‌پردازد، و نمایش خلاق، اجرای طرح ادبی نیز روح انسانیت و معنوی را در آن‌ها تقویت می‌کند و انگیزه ونشاط و مهربانی را به دانش‌آموزان آموزش می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =